barbapappa

Alla inlägg under mars 2012

Av Barbapappa Lover - 2 mars 2012 23:34

Hej alla medborgare!

Just nu skypar jag med Ponte, han ätter massa scocklad doppad i vitt scocklad, har aldrig smakat!

Min mor har inte sett inlägget på mina fossingar, hoppas honn inte komer se dett!

Ska snart gå och lägga mig, för en stor dag ventar å mig imorgon, jag ska nemmligen till ett vattenland med min mor och far, jag ska ha med mattseck! 

här är min pakkningslista:

1. Padring

2. Padpuffar

3. Sycklopp

4. Mattseck

5. Bamse solkräm (köppt ny) Fast det blir ingen sol innomhus, men endo

6. hannduk


Det va nog alt, har ni merkt att det finns en tanjent där det står ''alt'' på! 


Nu ska jag skajpa vidare med Ponte, vi hörss!

Av Barbapappa Lover - 1 mars 2012 16:57

Hej medborgare!

Jag har cshoppat idag med mor!

Jag köpte detta:

En mysig överdrags tröja  

Ett par tofflor


Ser ni så brun jag har blivit om fötterna! Fy farao (förlåt för mitt val av språck) jag vill inte bli bru'''n!

Det är inte säckert att jag får ha kvar billden för min mor vill inte att jag läger upp bilder på mig chälv!


Just ni myser jag i min överdrags tröja och mina tofflor (inte av trä) kollar lite på barnkanalen. Min mor har lovat att jag får vara uppe till halv nio idag! Jag brukar få varra det på torsdagar.

Det va någon som undradde om jag var ''single'' menade personen ''snigel'' och skrivit fel på tanäntbordet? Eller betyder ''single'' något annat? Om det gör det kan ni vara rarra att skirva vad dett betydder? Det skulle vat snält.


Ska hjälpa mor med pangkakorna nu.

Hejdå!

// Barbapapas största beundrare nummer 1!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla barbapappa fans!
här kan ni läsa om min vardag som barabapappa fan! har ni frågor hur gammal barbapappa är så fråga mej!
kram // barbapappa lover

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Mer bilder
 Barbapappa
 Fritid
 Familj & Vänner
 Mig själv
 Mode
 Matlagning

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards