barbapappa

Alla inlägg under januari 2012

Av Barbapappa Lover - 4 januari 2012 22:23

Hej alla medborgare!

Nu är det bara några dagar kvar av mina dagae i Thailand..

Det har varit skönt, jag tänker inte berätta om Thailand nu mer..

Jag är på dåligt humör för jag har brennt mig och så trillade jag när jag skulle bada, tydligen fick man inte springa där vid poolen, har lite blådbärken och bullor i ansikte och kroppen.

Jag hittade denna datorn i lobbinn av hottellet så jag kunde blogga.

Jag hoppas ni har de bättre enn jag! Imorgon ska jag barra va på hottellrumet, ha rumsörvis tror jag.

Nu ska jag försöka ta en duch, ja med tänken på solbrennan jag skaffat mig.

Min bamse solkräm var slut idag, och jag gjorde jättefina sandslott i flera timmar, ja kolla resultatet:

just på billden var solen i moln, eller vad det heter.

Vad tycker ni?

Hiss eller kanske diss? 

Presentation


Hej alla barbapappa fans!
här kan ni läsa om min vardag som barabapappa fan! har ni frågor hur gammal barbapappa är så fråga mej!
kram // barbapappa lover

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Mer bilder
 Barbapappa
 Fritid
 Familj & Vänner
 Mig själv
 Mode
 Matlagning

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards