barbapappa

Alla inlägg under december 2011

Av Barbapappa Lover - 21 december 2011 08:21

Taxin kommer om 5 minuer! Ja, snart ska jag till Thailand! 

ville bara seja hejdå, och så kommer jag blogga efter ressan. Det finns kanske någon data på hotellet, fast då kommer jag inte kunna andvända '' å, ä, ö '' så var berädda på det om jag väll kan blogga därborta! Har ingen ny bild att bjuda på, så här är en gammal bild på min bästastevän!

Vi hörs om 3 veckor, eller någon gång i Thailand.

Julafton om 3 dagar! yes!


 

Jag hörr av mig nä jag får chschansen!

Hejdå sålänge!

// Barba

// Papa

Av Barbapappa Lover - 20 december 2011 15:10

Hej alla medborgare!

imorgon åker jag till Thailand med min familj! Har pakkat super myckett!

 

Min moder köpte denna tröjan till mig idag. Den är köpt på H&M för er som vill ha en lickaddann.

Jag ska med den till Thailand!

Hiss eller Diss?


Av Barbapappa Lover - 19 december 2011 15:14

Hej!

Bara 2 dagar tills jag åker till Thailand! Jag har precis pakkat min ryggseck, mitt handbagach.

 

den var slut i rosa så de fick bli svart.

i denna ryggsäck har jag:

  • Mina hörlurar (rosa barbapapa)
  • Min ipod (från apple)
  • Mitt nintendo (vitt med klistermärken på .. ja. barbapapa)
  • Ritblock + kritor (från barbapapa)

Jag ska köpa choklad på flygplatsen sen som jag ska ha med i väskan..

måste på toa nu...


Av Barbapappa Lover - 18 december 2011 12:09

Nu har jag ledigt från jobbet för att fixa allt till Thailand på onsdag!

Jag fick en fråga om var jag skulle bo. Jo jag ska bo hos min kusin, hon jobbar i Thailand för tilfällät, så vi ska bo där i 3 veckor. 

Vad önskar ni er i julklapp?

jag vill gärna veta vad ni önskar er!


Det var någon som frågade hur jag såg ut, men jag tänker inte visa någon bild på mig tyver!

jag har inga bilder att bjuda på, så jag tar en gammal bild:

Jag älskar också bubblor! Jag har en bubbelsammling med massa sopbobblor! dom är så fina!



jag bjuder på ett videoklipp, här hör ni inntrott ! Jag har de som ringsingnal på min mobil!

nu ska jag beställa en hemlig sak från finnlandet, jag säger senare.


HEJDÅ!

Av Barbapappa Lover - 14 december 2011 15:09

Jag åker till Thailand om 1 vecka exakt!

Av Barbapappa Lover - 13 december 2011 20:44

bra hemsida:

Tryck Här!

Av Barbapappa Lover - 13 december 2011 15:52

Hej alla polare!

Just nu skypar jag med ponte 

vi har bestämmt att vi ska på bio imorgon och se ''Vem är var?'' på bio!

 

sen efter bion ska vi fika på mcdonalds, har ni ätit där innan? jag för mig att det är en väldigt trevlig resturang, så ja, vi får väl se!


Har någon sett den? var den bra?


// Barbapappa

Av Barbapappa Lover - 13 december 2011 12:18

Hej alla medborgare!

Just nu är jag hemma, jag sluttade efter lunch. Jag tog faktisikt med en kompis hem!

kolla:

Jag gjorde den på jobbet! Jag jobbar på br leksaker, på helgen och tis-tor på ett ställe som jag inte kommer nämna, får det ej... Men på detta jobb kan man då sy, rita, måla och så vidare.. Jag sökte till deta jobb innom min blogg och domk jälper mig ibland också med bloggen


nu ska jag gå..

Presentation


Hej alla barbapappa fans!
här kan ni läsa om min vardag som barabapappa fan! har ni frågor hur gammal barbapappa är så fråga mej!
kram // barbapappa lover

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Mer bilder
 Barbapappa
 Fritid
 Familj & Vänner
 Mig själv
 Mode
 Matlagning

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards