barbapappa

Alla inlägg under november 2010

Av Barbapappa Lover - 24 november 2010 08:07

hek, förlåt för jag inte bloggade igår och dom andra 1000 dagarna. Jag sitter och fikar med min barbapappa figurer

 

tjo flöjt, vi ses snart!

Av Barbapappa Lover - 8 november 2010 16:38

fakta:

namn: barba

efternamn: pappa

ålder: 25 vintrar

älskar: barbapappa

hatar: folk som hatar barbapappa

jobb: br leksaker (står på lagret, tjuv tittar på barbapappa leksakerna)


favorit:

mat: pomesfrittes (som barbapappa också gör)

sport: hoppa i sängen

låt: den där nya som heter...juste, rosa helikopter

vän: ponte

kläder: rosa som barbapappa såklart


frågor om kärlek:

har du varit kär?: ja, jag är det nu...

i vem?: barbapappas fru såklart

är ni ihop?: ja, i mina drömmar

har du kramat de andra könet?: ja min mor, och tjejgose djur på BR leksaker

hur långt har ditt längsta förhållade varit?: 9 år

med vem?: min katt som dog efter 9 år

va du mke kär?: vad är mkt??




ja, om ni vet vad mkt betyder så saj det järna till mej!

Av Barbapappa Lover - 8 november 2010 16:17

tjolla hoppsan!

då sitter man och pillar med min nya barbapappa gosedjur. Om ni undrar så är jag 25 år och ska på fest hos min kompis www.tjockakillen.bloggplatsen.se

här är lite bilder

   barbappapa ! skulle sååå gärna vela se ut som han :)

   jag och min drömfru! så vacker med blommorna i håret och dom fina blommorna i handen.

   jag och min familj i somras då vi plockade blommor till vår missommarkrans :) saknar dom vackra kvällarna vid brasan med familjen!

   jag fick min vackra lampa till slut! jag fick också detta:

 

 

   blev så glad! tack mamma och pappa !

  jag och min barbapappa familj! igår då vi fikade och myste framför tv:n med en stor skål med friterade fiskar, mumms fillibabba

    vill så så så gärna ha den svarta barbapappan ! önskar mej den svarta av jultomten, han kan jag lita på!

 

hejdå sötisar fans!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla barbapappa fans!
här kan ni läsa om min vardag som barabapappa fan! har ni frågor hur gammal barbapappa är så fråga mej!
kram // barbapappa lover

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Mer bilder
 Barbapappa
 Fritid
 Familj & Vänner
 Mig själv
 Mode
 Matlagning

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards